Service som «religion»

Våre kunder skal være sikker på at vi gjør det som står i vår makt for å hjelpe når behovet oppstår. Tilgjengelighet, kompetanse og en fantastisk serviceinnstilling hos våre serviceteknikere skal gi våre kunder de laveste driftskostnadene over tid.

Fokus

  • Tilgjengelighet
  • Teknikere med multikompetanse
  • Lite utskiftning av serviceteknikere
  • Fantastisk serviceinnstilling
  • Gratis telefonservice

Bakgrunn

Prisbildet for laks og ørret har ikke alltid vært så godt som vi har sett de siste par årene, og tider med knappe ressurser har gitt et sunt kostnadsfokus samtidig med en sterk teknologisk utvikling av næringen.

 

Kostnadsfokuset har imidlertid ofte den effekt at ønsket om rimelige løsninger blir overskyggende i forhold til funksjonalitet, pålitelighet og servicetilgjengelighet. Et mangfold av løsninger er noe som har vært positivt for utviklingen av nye konsepter, men selvfølgelig også gitt mulighet for at ikke helt gjennomtenkte løsninger blir akseptert bare prisen er lav nok. Dessverre har nok også mange erfart at viljen til utbedring og service hos lavprisleverandørene, ofte er omvendt proporsjonal med evnen til å gi den laveste prisen.

Vårt fokus har alltid vært, og vil forbli, å tilby robuste og pålitelige systemer til konkurransedyktige priser. I tillegg har vi service som «religion», noe som betyr at du som kunde skal være sikker på at vi gjør det som er i vår makt for å hjelpe når behovet oppstår.  Vårt mål er at en kombinasjon av de beste tekniske komponenter, robust design og uovertruffen funksjonalitet, kombinert med en fantastisk serviceinnstilling hos våre serviceteknikere, skal gi våre kunder de laveste driftskostnadene. Det betyr ikke at vi alltid nødvendigvis har de laveste prisene, men at våre kunder skal oppleve at det produktet de har valgt over tid er det mest kostnadseffektive.